Contact

Ons overzicht van veelgestelde vragen kunt u op deze pagina raadplegen.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op:

Maandag, donderdag en vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur m.u.v. 12.30 uur - 13.00 uur.

Dinsdag en woensdag van 09.00 uur tot 12.30 uur. 

Hieronder vindt u onze contactgegevens:

Contactgegevens

Zakelijk huren

Postbus 6, 4460 AA Goes

info@roompotbusiness.nl

+31 (0)88-1450444

De meest gestelde vragen

U dient de ontvangen offerte ondertekend te retourneren per mail naar info@roompotbusiness.nl. Wanneer het verblijf nog beschikbaar is, zullen wij de boeking definitief bevestigen per mail en de facturen toe sturen.

Er dient te allen tijde een waarborgsom van minimaal € 250,- per accommodatie betaald te worden. Prijzen kunnen per park en periode verschillen.

Het nemen van een optie is alleen op aanvraag mogelijk.

Op al onze parken is er internet aanwezig, de eventuele kosten vindt u terug in de offerte.

De prijzen kunt u opvragen door het aanvraagformulier in te vullen. Wij zullen u een vrijblijvende offerte toesturen met de verplichte – en bijkomende kosten. De prijzen variëren per periode en per type accommodatie. Afhankelijk van de gewenste verblijfsperiode en werklocatie zullen wij u de beste optie aanbieden.

Ja. Wanneer wij uw boeking definitief bevestigen sturen wij het nachtregistratieformulier per mail bijgevoegd toe. Het nachtregistratieformulier is ook online te downloaden. Het invullen van het nachtregistratieformulier is nodig in geval van calamiteiten.

Wijzigen en annuleren

U kunt uw wijziging mailen naar info@roompotbusiness.nl. Wij zullen deze in behandeling nemen en contact met u opnemen.

Annuleringsvoorwaarden kunt u hier vinden.

Aankomst en verblijf

Wanneer u buiten de openingstijden van de receptie aankomt, neem dan altijd contact op met de parkreceptie. Het telefoonnummer kunt u terugvinden op de parkpagina.

In noodgevallen belt u de lokale politie of het noodnummer 112.

Tijdens een tussenschoonmaak worden de natte delen schoongemaakt. Dit houdt in dat de vloeren van de badkamer en de keuken worden gepoetst. Daarbij wordt ook het aanrecht van de keuken en de wc schoongemaakt. Mits er door de gasten rekening is gehouden met onderstaand.

Zorgt u er alstublieft voor dat:

  • Het aanrecht en het fornuis leeg zijn
  • Alle vloeren (badkamer, keuken, woonkamer en slaapkamers) leeg zijn
  • Gelieve de slaapkamerdeuren open te laten als u niet thuis bent

** Wanneer er nieuwe bedlinnen en eventueel handdoeken zijn bijgeboekt, vragen wij u de vuile lakens en handdoeken op de gang in de kussensloop te deponeren. Dan worden de nieuwe lakens in uw woning neergelegd.

Gelieve binnen 24 uur te melden bij de receptie of via Roompot Business.

Neem hiervoor altijd contact op met de receptie van het park of Roompot Business vóór 17.00 uur op de dag van aankomst.

De openingstijden van de recepties verschilt per park en per seizoen. Kijk voor de actuele openingstijden op de parkpagina.

Dit is ons parkregelement. Deze kunt u ook vinden op onze website bij de algemene voorwaarden onderaan elke pagina. Overigens wordt het parkreglement te allen tijde per mail toegestuurd wanneer de reservering door ons bevestigd word.

U kunt inchecken op maandag of vrijdag vanaf 15.00 uur. U dient uiterlijk op maandag of vrijdag voor 10.00 uur ’s ochtends te zijn uitgecheckt. Andere dagen gaan in overleg met Roompot Business.

Reserveren en voorwaarden

Mocht u uw verblijf willen verlengen, stuur dan een mail naar info@roompotbusiness.nl.

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze vindt u ook terug op onze website, helemaal onderaan elke pagina.

U dient uw factuur betaald te hebben conform uw betalingstermijnen. Dit is altijd voor aankomst op het park.

Accommodaties

Dit varieert per park en per type accommodatie.

Dit is op sommige parken niet hetzelfde. De inrichting en interieur kan per woning verschillen. Mocht u bepaalde voorkeuren hebben, dan kunt u dit aangeven bij Roompot Business.

De eindschoonmaak, de lokale heffingen en het bedlinnen zijn verplicht om af te nemen. Bij een verblijf langer dan 3 weken stellen wij om de 2 weken de tussenschoonmaken en schoon bedlinnen verplicht. Op een aantal parken is dit wekelijks verplicht.

Deze zijn te vinden op de desbetreffende accommodatiepagina onder het tabblad zakelijk huren.

Vertrek

Hieronder vindt u wat standaard hoort bij het achterlaten van de woning.

Dit staat los van de eindschoonmaak. Daarbij wordt het totale verblijf schoongemaakt. Te alle tijde dient u het volgende te doen bij het verlaten van de woning:

  • Zet de meubels terug op de oorspronkelijke plek
  • Haal het beddengoed af, verzamel keuken- en handdoeken en leg alles in kussenslopen in de gang
  • Ruim de vaatwasser uit en zet de inhoud schoon en droog in de kast
  • Leeg de prullenbakken en breng het vuilnis naar de milieustraat van het park. Er zijn aparte bakken voor papier, glas en restafval. Het restafval wordt later gescheiden.
  • Veeg de vloeren
  • Leeg en veeg de open haard als deze aanwezig is

De eindschoonmaak is de grote schoonmaak van het totale vakantieverblijf. Dit is bovenop wat u zelf standaard doet om het verblijf netjes achter te laten bij vertrek. De eindschoonmaak is verplicht af te nemen.

Inhoud eindschoonmaak:

  • Keuken: servies, fornuis, tegels, kastdeuren, koelkast en andere apparaten worden schoongemaakt
  • Meubels en gebruiksvoorwerpen: afnemen en drogen
  • Toiletten: schoonmaken van toiletpot, tegels, deur, wasbak en kraan
  • Badkamer: schoonmaken van toilet, douchekop en thermostaat, kranen, bad, douchecabine, wastafel, spiegel en tegels
  • Vloeren: stofzuigen en dweilen van alle ruimtes in het verblijf
  • Deuren en ramen: afnemen en drogen
  • Sauna: wateremmer legen, zitplaatsen, vloer en deur schoonmaken
  • Terras: meubilair afnemen, drogen en opstapelen

Bedrijfsinformatie

Roompot Group B.V.
Postbus 6
4460 AA Goes
Nederland
info@roompot.nl
+31 (0)88 - 0444999 (gebruikelijke belkosten)

BTW nummer: NL001598739B01
KVK nummer: 22016130