Contact

Ons overzicht van veelgestelde vragen kunt u op deze pagina raadplegen.

Voor meer informatie en reserveren kunt u ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag vanaf 8.00 tot 17.30 uur.

Hieronder vindt u onze contactgegevens.

Contactgegevens

Zakelijk huren

Postbus 6, 4460 AA Goes

Tel:+31 (0)88-1450444 E-mail: info@roompotbusiness.nl

Meetings & Events

Postbus 6, 4460 AA Goes

Tel:+31 (0)88-1450444 E-mail: groups@roompotbusiness.nl

Particulier huren

Postbus 6, 4460 AA Goes

Tel:+31 (0)88-1450444 E-mail: langverblijf@roompotbusiness.nl

De meest gestelde vragen

Wij zijn bereikbaar van maandag  t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur. Buiten kantoortijden kunt u ons altijd per e-mail bereiken of uw vragen van praktische aard stellen bij uw parkreceptie. Onze contactgegevens zijn:
Roompot Business
Postbus 6
4460 AA Goes
Tel: +31 (0)88-1450444
E-mail: info@roompotbusiness.nl

 

De prijzen variëren per periode en per type accommodatie. Afhankelijk van de gewenste verblijfsperiode zullen wij de beste optie aanbieden.

Annuleringen worden in behandeling genomen conform onze algemene voorwaarden. Wanneer u reeds in een woning verblijft, hanteren wij een opzegtermijn van 4 weken.

Er dient te allen tijde een waarborgsom van minimaal €250,- per accommodatie betaald te worden.

Dit kan, echter geef dit te allen tijde aan bij Roompot Business in verband met de sleutelafgifte.

De openingstijden van de recepties verschilt per park en per seizoen. Kijk voor de actuele openingstijden op de parkpagina.

Op al onze parken is er internet aanwezig, de eventuele kosten vindt u terug in de offerte.

U dient uw factuur te betalen conform de vermelde betalingstermijn(en) op uw factuur. Dit is altijd voor aankomst op het park.

Dit is bij Roompot Business mogelijk, voor meer informatie bekijk onze de algemene voorwaarden.

Wijzigen en annuleren

U kunt uw wijziging mailen naar info@roompotbusiness.nl . Wij zullen deze in behandeling nemen en contact met u opnemen.

Annuleringen worden in behandeling genomen conform onze algemene voorwaarden. Wanneer u reeds in een woning verblijft, hanteren we een opzegtermijn van 4 weken.

Aankomst en verblijf

Wanneer u buiten openingstijden van de receptie aankomt, neem ten alle tijde contact op met Roompot Business. Bij vertrek buiten openingstijden van de receptie zie het PDF bestand " algemene informatie tijdens verblijf ", te vinden onder Zakelijk Huren.

In noodgevallen belt u de lokale politie of het noodnummer 112.

Dit kunt u terugvinden in het PDF bestand "algemene informatie tijdens het verblijf", onder de tab Zakelijk huren.

Gelieve binnen 24 uur te melden bij de receptie of via Roompot Business.

Deze kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.

Neem ten alle tijde contact op met de receptie van het park of Roompot Business.

De openingstijden van de recepties verschillen per park en per seizoen. Kijk voor de actuele openingstijden op de parkpagina.

Het parkreglement kunt u vinden op onze website onder het tabblad zakelijk huren. Overigens wordt het parkreglement te allen tijde per mail toegestuurd wanneer de reservering door ons bevestigd word.

U kunt inchecken op maandag of vrijdag vanaf 15.00 uur verder dient u uit te checken op maandag of vrijdag voor 10.00 uur 's ochtends.

Reserveren en voorwaarden

Mocht u uw verblijf willen verlengen stuur dan een mail naar info@roompotbusiness.nl.

Deze vindt u terug op onze website, onder het tabblad Zakelijk huren.

Door een schriftelijke bevestiging te sturen naar info@roompotbusiness.nl. Of de ontvangen offerte te ondertekenen en ons toe te sturen per mail.

U dient uw factuur betaald te hebben conform uw betalingstermijnen. Dit is altijd voor aankomst op het park.

Het nemen van een optie is alleen op aanvraag mogelijk. Dit kan echter alleen voor 24 uur en op basis van beschikbaarheid.

Accommodaties

Dit varieert per park en per type accommodatie. U kunt dit terugvinden op de desbetreffende parkpagina.

Dit is op sommige parken niet hetzelfde. Mocht u bepaalde voorkeuren hebben, geef dit altijd aan bij Roompot Business.

De eindschoonmaak, lokale heffingen, en bedlinnen. Bij een verblijf langer dan drie weken stellen wij om de twee weken de tussenschoonmaken en schoon bedlinnen verplicht.

Deze zijn te vinden op de desbetreffende accommodatiepagina.

Events

Parken zijn exclusief af te huren. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.

Op een aantal parken biedt Roompot Business grote groepsaccommodaties aan.

Vraag een vrijblijvende offerte bij ons aan. Dit kunt u doen door naar het tabblad Meetings & Events te gaan en te klikken op offerte aanvragen.

Een event kan op elk park georganiseerd worden. Echter is het van belang om eerst uw wensen in kaart te brengen zodat wij u een goed aanbod kunnen doen.

Alles omtrent horeca is mogelijk op onze parken! Neem voor speciale wensen contact op met ons, wij helpen u graag verder.

Er zijn tal van outdoormogelijkheden mogelijk op onze parken. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Meetings

Op alle parken kunt u gebruik maken van onze accommodaties om te overnachten.

Roompot Business biedt vergaderarrangementen aan. Deze vergaderarrangementen zijn inclusief horeca voorzieningen en eventuele overnachtingsmogelijkheden.

Roompot Business biedt de vergaderzalen standaard aan met flip-over met stiften, pennen, notitieblokjes, beamer met scherm en WIFI.

Dag vergaderingen zijn op een aantal parken mogelijk. Wij bieden vergaderarrangementen aan, meer informatie vindt u onder de tab meetings.

Roompot Business beschikt over een groot aantal geschikte vergaderlocaties. De geschikte parken vindt u onder de tab Meetings & Events.

De meest gestelde vragen

Ja dat kan. Er zijn woningen waarin het meebrengen van huisdieren is toegestaan. Vaak met een maximum van 2 huisdieren. Tevens zijn hier extra kosten aan verbonden.

Ja dat kan. U kunt met voorkeur en indien beschikbaar een specifieke woning boeken. Niet iedere woning is beschikbaar voor lange verhuur en er zijn voorkeurskosten aan verbonden.

Dit is niet toegestaan, alle woningen zijn volledig gemeubileerd.

Indien u ons een bewijs van inschrijving in de gemeente kan overleggen kunnen wij deze kosten uit de reservering halen.

Dit is toegestaan, mits gasten worden aangemeld bij de receptie. Wij willen altijd op de hoogte zijn als er extra gasten in de woning verblijven i.v.m. eventuele calamiteiten. Er dient voor deze gasten parklasten te worden betaald.

Nee dit is absoluut niet toegestaan, het betreft een vakantiepark waarop een inschrijving niet is toegestaan. Het parkadres als postadres gebruiken is in veel gevallen wel mogelijk i.o.m. de receptie.

Dit kan. De huur dient een maand voor aanvang van de betreffende maand te zijn voldaan. U heeft hiervoor getekend zoals beschreven in de algemene voorwaarden.

Ja dat kan, met inachtneming van de opzegtermijn van 4 weken, zoals beschreven staat in onze algemene voorwaarden.