Let op: Tot medio november is er geen beschikbaarheid voor particulier huren

Contact

Ons overzicht van veelgestelde vragen kunt u op deze pagina raadplegen.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. 

Hieronder vindt u onze contactgegevens:

Contactgegevens

Zakelijk huren

Postbus 6, 4460 AA Goes

info@roompotbusiness.nl

+31 (0)88-1450444

Meetings & Events

Postbus 6, 4460 AA Goes

groups@roompotbusiness.nl

+31 (0)88-1450444

Tijdelijk Particulier huren

Postbus 6, 4460 AA Goes

langverblijf@roompotbusiness.nl

+31 (0)88-1450444

De meest gestelde vragen

U dient de ontvangen offerte ondertekend te retourneren per mail naar info@roompotbusiness.nl. Wanneer het verblijf nog beschikbaar is, zullen wij de boeking definitief bevestigen per mail en de facturen toe sturen.

Er dient te allen tijde een waarborgsom van minimaal € 250,- per accommodatie betaald te worden. Prijzen kunnen per park en periode verschillen.

Het nemen van een optie is alleen op aanvraag mogelijk.

Op al onze parken is er internet aanwezig, de eventuele kosten vindt u terug in de offerte.

De prijzen kunt u opvragen door het aanvraagformulier in te vullen. Wij zullen u een vrijblijvende offerte toesturen met de verplichte – en bijkomende kosten. De prijzen variëren per periode en per type accommodatie. Afhankelijk van de gewenste verblijfsperiode en werklocatie zullen wij u de beste optie aanbieden.

Ja. Wanneer wij uw boeking definitief bevestigen sturen wij het nachtregistratieformulier per mail bijgevoegd toe. Het nachtregistratieformulier is ook online te downloaden. Het invullen van het nachtregistratieformulier is nodig in geval van calamiteiten.

Wijzigen en annuleren

U kunt uw wijziging mailen naar info@roompotbusiness.nl. Wij zullen deze in behandeling nemen en contact met u opnemen.

Annuleringsvoorwaarden kunt u hier vinden.

Aankomst en verblijf

Wanneer u buiten de openingstijden van de receptie aankomt, neem dan altijd contact op met de parkreceptie. Het telefoonnummer kunt u terugvinden op de parkpagina.

In noodgevallen belt u de lokale politie of het noodnummer 112.

Tijdens een tussenschoonmaak worden de natte delen schoongemaakt. Dit houdt in dat de vloeren van de badkamer en de keuken worden gepoetst. Daarbij wordt ook het aanrecht van de keuken en de wc schoongemaakt. Mits er door de gasten rekening is gehouden met onderstaand.

Zorgt u er alstublieft voor dat:

  • Het aanrecht en het fornuis leeg zijn
  • Alle vloeren (badkamer, keuken, woonkamer en slaapkamers) leeg zijn
  • Gelieve de slaapkamerdeuren open te laten als u niet thuis bent

** Wanneer er nieuwe bedlinnen en eventueel handdoeken zijn bijgeboekt, vragen wij u de vuile lakens en handdoeken op de gang in de kussensloop te deponeren. Dan worden de nieuwe lakens in uw woning neergelegd.

Gelieve binnen 24 uur te melden bij de receptie of via Roompot Business.

Neem hiervoor altijd contact op met de receptie van het park of Roompot Business vóór 17.00 uur op de dag van aankomst.

De openingstijden van de recepties verschilt per park en per seizoen. Kijk voor de actuele openingstijden op de parkpagina.

Dit is ons parkregelement. Deze kunt u ook vinden op onze website bij de algemene voorwaarden onderaan elke pagina. Overigens wordt het parkreglement te allen tijde per mail toegestuurd wanneer de reservering door ons bevestigd word.

U kunt inchecken op maandag of vrijdag vanaf 15.00 uur. U dient uiterlijk op maandag of vrijdag voor 10.00 uur ’s ochtends te zijn uitgecheckt. Andere dagen gaan in overleg met Roompot Business.

Reserveren en voorwaarden

Mocht u uw verblijf willen verlengen, stuur dan een mail naar info@roompotbusiness.nl.

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Deze vindt u ook terug op onze website, helemaal onderaan elke pagina.

U dient uw factuur betaald te hebben conform uw betalingstermijnen. Dit is altijd voor aankomst op het park.

Accommodaties

Dit varieert per park en per type accommodatie.

Dit is op sommige parken niet hetzelfde. De inrichting en interieur kan per woning verschillen. Mocht u bepaalde voorkeuren hebben, dan kunt u dit aangeven bij Roompot Business.

De eindschoonmaak, de lokale heffingen en het bedlinnen zijn verplicht om af te nemen. Bij een verblijf langer dan 3 weken stellen wij om de 2 weken de tussenschoonmaken en schoon bedlinnen verplicht. Op een aantal parken is dit wekelijks verplicht.

Deze zijn te vinden op de desbetreffende accommodatiepagina onder het tabblad zakelijk huren.

Vertrek

Hieronder vindt u wat standaard hoort bij het achterlaten van de woning.

Dit staat los van de eindschoonmaak. Daarbij wordt het totale verblijf schoongemaakt. Te alle tijde dient u het volgende te doen bij het verlaten van de woning:

  • Zet de meubels terug op de oorspronkelijke plek
  • Haal het beddengoed af, verzamel keuken- en handdoeken en leg alles in kussenslopen in de gang
  • Ruim de vaatwasser uit en zet de inhoud schoon en droog in de kast
  • Leeg de prullenbakken en breng het vuilnis naar de milieustraat van het park. Er zijn aparte bakken voor papier, glas en restafval. Het restafval wordt later gescheiden.
  • Veeg de vloeren
  • Leeg en veeg de open haard als deze aanwezig is

De eindschoonmaak is de grote schoonmaak van het totale vakantieverblijf. Dit is bovenop wat u zelf standaard doet om het verblijf netjes achter te laten bij vertrek. De eindschoonmaak is verplicht af te nemen.

Inhoud eindschoonmaak:

  • Keuken: servies, fornuis, tegels, kastdeuren, koelkast en andere apparaten worden schoongemaakt
  • Meubels en gebruiksvoorwerpen: afnemen en drogen
  • Toiletten: schoonmaken van toiletpot, tegels, deur, wasbak en kraan
  • Badkamer: schoonmaken van toilet, douchekop en thermostaat, kranen, bad, douchecabine, wastafel, spiegel en tegels
  • Vloeren: stofzuigen en dweilen van alle ruimtes in het verblijf
  • Deuren en ramen: afnemen en drogen
  • Sauna: wateremmer legen, zitplaatsen, vloer en deur schoonmaken
  • Terras: meubilair afnemen, drogen en opstapelen

Events

Parken zijn exclusief af te huren. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.

Op een aantal parken biedt Roompot Business grote groepsaccommodaties aan.

Vraag een vrijblijvende offerte bij ons aan. Dit kunt u doen door naar het tabblad Meetings & Events te gaan en te klikken op offerte aanvragen.

Een event kan op elk park georganiseerd worden. Echter is het van belang om eerst uw wensen in kaart te brengen zodat wij u een goed aanbod kunnen doen.

Alles omtrent horeca is mogelijk op onze parken! Neem voor speciale wensen contact op met ons, wij helpen u graag verder.

Er zijn tal van outdoormogelijkheden mogelijk op onze parken. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Meetings

Op alle parken kunt u gebruik maken van onze accommodaties om te overnachten.

Roompot Business biedt vergaderarrangementen aan. Deze vergaderarrangementen zijn inclusief horeca voorzieningen en eventuele overnachtingsmogelijkheden.

Roompot Business biedt de vergaderzalen standaard aan met flip-over met stiften, pennen, notitieblokjes, beamer met scherm en WIFI.

Dag vergaderingen zijn op een aantal parken mogelijk. Wij bieden vergaderarrangementen aan, meer informatie vindt u onder de tab meetings.

Roompot Business beschikt over een groot aantal geschikte vergaderlocaties. De geschikte parken vindt u onder de tab Meetings & Events.

De meest gestelde vragen

Als particulier kunt u bij Roompot Business terecht op het moment dat u voor langer dan 3 weken wilt verblijven. Wij maken een offerte voor u en leggen bij akkoord, na ondertekening van het contract, de reservering op basis van beschikbaarheid voor u vast. Bent u op zoek naar een verblijf voor 3 weken of korter? Dan verwijzen wij u graag naar Roompot.nl of neem telefonisch contact op met onze collega’s van de Gastenservice 088 – 0444999.

De prijzen voor de lange verhuur zijn te vinden op deze website onder het kopje Particulier huren. Daar kunt u uw gewenste locatie opgeven, waarna de website automatisch de dichtstbijzijnde opties weergeeft. Als u daarna op de gewenste accommodatie klikt, kunt u op deze pagina de maandelijkse huurprijzen terugvinden.

Wanneer u het aanvraagformulier invult, kijken wij graag de beschikbaarheid voor u na en stellen eventueel gelijk een vrijblijvende offerte voor u op.

Indien u ons een bewijs van inschrijving in de gemeente kan overleggen kunnen wij deze kosten uit de reservering halen.

Dit is toegestaan, mits gasten worden aangemeld bij de receptie. Wij willen altijd op de hoogte zijn als er extra gasten in de woning verblijven in verband met eventuele calamiteiten. Er dient voor deze gasten parklasten (per persoon, per nacht) te worden betaald.

Via onze website kunt u een offerte aanvragen. De offerte die u ontvangt is op basis van beschikbaarheid. Zodra u de offerte heeft ondertekend en retour heeft gestuurd, gaan wij kijken of de woning nog beschikbaar is. Wanneer deze nog steeds beschikbaar is gaan wij de boeking voor u in orde maken, krijgt u hiervan een bevestiging en ontvangt u de factuur per email.

Nee, dit is absoluut niet toegestaan. Het betreft een vakantiepark waarop een inschrijving niet is toegestaan. Het parkadres als postadres gebruiken is in veel gevallen wel mogelijk in overleg met de receptie.

U mag voor maximaal een half jaar een woning huren.

Nee, dit is niet mogelijk. Wij verwijzen u dan graag door naar ons aanvraagformulier. Dan kijken wij graag de beschikbaarheid voor u na en stellen een vrijblijvende offerte voor u op. Wanneer u akkoord gaat met de offerte en deze ondertekend retour stuurt, kunnen wij de boeking op basis van beschikbaarheid voor u in orde maken. 

Wij hanteren een waarborg van € 1000,- per verblijf. Deze wordt binnen twee weken na uitchecken teruggestort mits u de accommodatie schoon en schadevrij achterlaat.

Wijzen en annuleren

Ja, met inachtneming van de opzegtermijn van 4 weken, zoals beschreven staat in onze algemene voorwaarden.

Op het voortijdig annuleren van een langdurige boeking zijn onze voorwaarden van toepassing. Deze kunt u terugvinden op uw ondertekende offerte. Is uw aankomst minder dan 3 maanden? Dan zitten hier kosten aan verbonden.

Accommodaties

Ja, dat kan. U kunt met voorkeur en indien beschikbaar een specifieke woning boeken. Niet iedere woning is beschikbaar voor lange verhuur. Het type woning wat beschikbaar is per park kunt u terugvinden op de website. Hierop staat ons gehele aanbod.

Dit is niet toegestaan, alle woningen zijn volledig gemeubileerd.

Ja, er zijn woningen waarin het meebrengen van huisdieren is toegestaan. Vaak met een maximum van twee huisdieren. Tevens zijn hier extra kosten aan verbonden. Het aanbod van deze woningen waarin huisdieren zijn toegestaan verschilt per park.